(وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی)

(سایت مداحی کربلایی محسن احمدی)
بانوای دلنشین کربلایی محسن احمدی دوشنبه شبـــــــها راس ساعت:21 نعمت آباد خ میرزایی جنب خیابان مینو حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع)،سامانــــــه هیئت:09381954355،سایت سیاسی مذهبی،اشعار مذهبی،اشعار مهدوی،احادیث و روایات
دانلود مداحی با صدای کربلایی محسن احمدی
آخـــرين مـطالــــــب
لـــــینک های ویـــــژه
اختلال در سامانه هدفمندی یارانه ها و گلایه مردم
همزمان با نزدیک شدن به پایان زمان اعلام انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی و مراجعه بیشمار شهروندان، سامانه سازمان هدفمند کردن یارانه ها با کندی و برخی اختلالات مواجه شده و به همین دلیل مراجعه کنندگان را با مشکل مواجه کرده است.
 

به گزارش شبکه ایران به نقل از ایرنا، با توجه به اینکه بر اساس اعلام سازمان هدفمند سازی یارانه ها فردا ( سه شنبه ) 12 اردیبهشت ماه آخرین فرصت پیام گیرندگان انصراف از یارانه‌ است افزایش تعداد مراجعه کنندگان به سامانه این سازمان و ترافیک سنگین برای اعلام عدم انصراف منجر به کندی آن شده است.


در همین حال تعدادی از شهروندان تهرانی با گلایه از کندی و اختلال ایجاد شده در سامانه
www.refahi.ir همزمان با نزدیک شدن به ساعات پایانی زمان مقرر شده برای اعلام عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی خواستار توجه به سامانه مذکور و ارتقا سرعت آن شدند.


در همین حال با وجودی که سازمان هدفمند کردن یارانه ها بارها اعلام کرد که تنها افرادی که پیامک انصراف از دریافت از یارانه ها را دریافت کرده اند و یا مبلغ ما به التفاوت مرحله اول و دوم ( 28 هزار تومان ) را دریافت نکرده اند به سامانه این سازمان مراجعه کنند اما برخی از شهروندان بدون توجه به این اطلاعیه ها بدون دریافت پیامک و با وجود دریافت 28 هزار تومان مابه التفاوت به سایت سازمان هدفمند کردن یارانه ها مراجعه و گزینه عدم انصراف را انتخاب می کنند که البته این امر به بار ترافیکی این سامانه می افزاید.


براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مراجعه نکردن فرد به این سامانه تا 12 اردیبهشت ماه، به منزله انصراف از دریافت یارانه تلقی خواهد شد.


๑۩๑ سید مهدی رضوی:09381954355 ๑۩๑

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


مـــــوضوعات مـــــرتبط: اخبار سیاسی، ،
[ 12 / 2 / 1391 ] [ 18:36 ] [ سید مهدی رضوی ] [ ]
░▒ نظر یادت نره همسنگر گرامی، برای بهتر شدن سایت لطفا اینجا کلیک نمائید heiat110.lxb.ir ▒░
پایگــاه مداحـــــــــــی

بــــــسـم الله الـــــــرحــمن الـــــــرحــیـم شما جوانید قدر لحظات جوانی را بدانید هــرگز جـز بـرای رضـای خـدا کاری نکنید. {حــــــضـرت آیــت آلله امــام خـامنـــه ای} تـا کــــــــور شـود هــر آنکـــه نـتواند دیـــد بین مـــن و رهبــــــر عزیزم عهــدی سـت ســید عــــــــلی حســــینی خـامنـــه ای فـــــرمانده ی ارشد سـپاه مهـــدی سـت شــادی دل حـضــرت زهــرا(س) صـــلوات نــویسنده: ســـــیـد مـهــــدی رضـــوی
مـوضوعــــــــــات وب
امـــــــکانات وب